Archiwum 11 lutego 2010


Audio 
lut 11 2010 B.Figarska - Afirmacje pieniędzy
Komentarze: 0

B.Figarska _ Afirmacje pieniedzy

hjdbienek : :
Clipy 
lut 11 2010 Toselli's Serenade - André Rieu - Japanese...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
Nauka 
lut 11 2010 Czysta nauka: Narodziny oceanów HD [LEK...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
Homo Sapiens 
lut 11 2010 Budowanie kontaktu i trwałych relacji -...
Komentarze: 0

Większość odnoszących sukcesy profesjonalistów rozumie intuicyjnie znaczenie roli, jaką w ich życiu i karierze odgrywają inni ludzie. Nie jest przesadą powiedzenie, że ludzie to nasze najcenniejsze zasoby. Ponieważ związki są tak ważne i ponieważ najwybitniejsi profesjonaliści na każdym polu potrafią budować silne i trwale relacje, wiedza, jak to robią, jest niezbędna. Wiele szkoleniowych programów samorozwoju (ang. self-development training programs) stara się na to odpowiedzieć opisami osób, które odniosły sukces. Niektórzy z lepszych instruktorów idą dalej i mówią, co masz robić. Każdy, kto próbował nabyć nową umiejętność fizyczną — na przykład w ramach jakiegoś sportu — wie, w czym problem. Jedna sprawa to wiedza, co robić, a zupełnie inna, jak to robić. Są też tacy trenerzy, którzy mówią, czego nie robić. Jeśli próbowałeś trafić w piłeczkę golfową, ktoś Cię mógł instruować, byś nie popychał kija drugą ręką. W ten sposób mówił, czego nie należy robić. To mógł Ci prawdopodobnie powiedzieć każdy, kto kiedykolwiek grał w golfa. Dużo użyteczniejszą informacją jest to, co robić: „Prowadź ręką ułożoną z przodu". Jednak bardzo niewiele osób potrafi powiedzieć Ci, jak faktycznie wykonać tę pozornie prostą instrukcję. Jeżeli pragniesz w swoim życiu całkowitego przyswojenia danych umiejętności, musisz wiedzieć, co robić i jak to robić. Za chwilę zapoznasz się z pewnymi konkretnymi informacjami o tym, „jak to robić", dzięki którym zaczniesz odnosić możliwie największe sukcesy. Badania wykazały, że 83 procent całego handlu bazuje na tym, czy klient polubił sprzedawcę. Okazuje się, że ludzie są bardziej skłonni trzymać się pracy, w której czują się lubiani i doceniani, niż pracy lepiej płatnej. Słynni ludzie sukcesu, jak Lee Iacocca i Mary Kay, znają wagę związków. Iacocca jest często opisywany jako osoba otwarta i bezpośrednia. Potrafi nawiązać kontakt, jest lubiany i godny zaufania. Ludzie czują się dobrze, przebywając z nim. Wielki sukces Mary Kay można bezpośrednio przypisać jej głównemu zainteresowaniu zawodowemu — ludziom. Zapytaj ją o zarządzanie, a opowie Ci o swych ludziach. Mówi: „Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany — tak w pracy, jak i poza nią. Wysłuchuj uważnie innych ludzi i pokaż im, że ich cenisz". Badania NLP wykazały, że wielu ludzi sukcesu potrafi bardzo szybko wywołać u innych uczucie sympatii i uznania. W sposób naturalny sprawiają, że ludzie czują się w ich otoczeniu swobodnie. Okazują także zainteresowanie wartościami innych osób. Tym, których sukcesy są niewielkie lub żadne, zazwyczaj brak tych umiejętności. Wiele metod szkolenia z zakresu komunikacji w handlu i zarządzaniu podkreśla istotę dobrego kontaktu (ang. rapport). Często sugeruje się, że sposobem na jego osiągnięcie jest naśladowanie stylu ubierania czy dopasowanie do doświadczenia życiowego drugiej osoby. Jeśli więc ta druga osoba lubi baseball, Ty też spróbuj go polubić. Ta metoda może w pewnych przypadkach zadziałać. Jednak niektórzy ludzie potrafią zbudować silne związki nawet tam, gdzie nie ma wspólnych zainteresowań takich jak baseball. Zamiast słowa kontakt używamy słowa budowanie kontaktu i jest ku temu powód. Kontakt to tylko jeden z ważnych aspektów każdego związku. Ponieważ nawiązywanie i utrzymanie kontaktu jest tak cenne, musisz poznać kilka metod, które Ci to umożliwią. W tej chwili popularne stały się techniki nawiązywania kontaktu — w rzeczywistości niektórzy obiecują „natychmiastowy kontakt". Jednak większość związków trwa znacznie dłużej. Musisz więc zastanowić się nad tym, co się dzieje w Twoich związkach przez dłuższy okres, chyba że planujesz stale zarządzać nowym zespołem lub handlować z nowymi ludźmi albo Twoja firma nie ceni dobrych referencji. Ludzie sukcesu potrafią budować trwałe związki.

hjdbienek : :