Komentarze: 0
Tajemnica która nas otacza
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Każdy człowiek interesu powinien zadać następujące pytanie: „Jaką działalność prowadzę?". Niektórzy uważają, że jeśli handlują produktami, to prowadzą działalność handlową. A to nieprawda. Ich działalnością jest budowanie związków — ponieważ tak właśnie sprzedaje się towary. Także działalnością osób na kierowniczych stanowiskach jest budowanie związków, ponieważ w ten właśnie sposób udaje im się dokonać różnych rzeczy. Korporacje, które odnoszą największe sukcesy (oraz pracujące w nich osoby), znają wagę tej różnicy. Restauracje McDonald sprzedają żywność typu fast food. Jednak ich działalność to budowanie związków w oparciu o zalety ich produktów oraz walory rozrywkowe, jakie zapewnia pożywianie się w ich restauracjach. IBM sprzedaje komputery, ale ich dominacja na rynku jest spowodowana jakością relacji usługowych z klientami. Wiele popularnych i pożytecznych książek o zarządzaniu firmą koncentruje się na relacjach z klientem. Dzięki sukcesowi firm, który przyniosło to nowe nastawienie, wartość takich związków poznali także ludzie sukcesu. Oto trzy kroki stosowane przez ludzi sukcesu podczas tworzenia związku: 1. Ustal obustronnie satysfakcjonujące cele. 2. Nawiąż i utrzymuj niewerbalny kontakt. 3. Wywołuj w innych pozytywne emocje.