Archiwum 26 lutego 2010


Audio 
lut 26 2010 Muzyka relaksacyjna - Kojący Śpiew Ptaków...
Komentarze: 0

01 - Muzyka relaksacyjna - Kojacy Spiew Ptakow

hjdbienek : :
Clipy 
lut 26 2010 Alpha Rev - "New Morning" Live...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
Natura 
lut 26 2010 Manna - Zrozumieć Naturę Na Nowo (Napisy...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
Homo Sapiens 
lut 26 2010 Odkrywanie, jakimi wartościami żyją inni...
Komentarze: 0

W odkrywaniu, jakimi wartościami żyją inni, może pomóc wiele prostych metod. Dużo wskazówek ludzie przekazują swym ubiorem, tym, co posiadają, swymi przyzwyczajeniami oraz sposobem, w jaki traktują innych. Wartości wyrażają takie cechy charakterystyczne, jak schludność, dbałość o szczegóły, bałaganiarstwo, dobre relacje interpersonalne czy też potrzeba prywatności, a te często zauważa się w sposób naturalny. Twoim celem może być poznanie wartości wyznawanych przez innych podczas podejmowania decyzji dotyczących zakupu, jakości pracy, stylu zarządzania, relacji osobistych lub w każdej innej podobnej sytuacji. Rozpoznanie tych wartości jest bardzo proste. Po prostu zadaj ludziom takie pytania, jak: „Co jest dla Ciebie ważne w telekomunikacji?", „Co cenisz w pracowniku?", „Jak ważny jest dla Twojej firmy zmotywowany personel?" lub „Pomyśl o swoim najlepszym menedżerze. Jakie cechy charakteru powodują, że jest on dobry oraz co go odróżnia od zwykłych menedżerów?". Wszystkie te pytania o wartości, czyli standardy funkcjonowania osoby, na którą chcesz wpływać, służą jej do podejmowania decyzji. Te same pytania zadawałeś sobie, by poznać swoją strategię motywacyjną i zmobilizować się do działania. Wiele osiągających sukcesy handlowców stosuje następującą metodę: Wierzę, że nasz produkt (usługa) jest wspaniały. Wiem jednak również, że odpowiada on tylko tym osobom, które tego wymagają i potrzebują oraz cenią to, co ten produkt (usługa) ma do zaoferowania. Niektórzy uważają mnie za sprzedawcę, ale ja myślę o sobie jak o konsultancie, którego praca polega na sprawdzeniu, czy nasz produkt (usługa) pasuje do Twoich potrzeb. W tym celu muszę wiedzieć, czego pragniesz. Pozwól klientowi powiedzieć, co chce kupić. Jeśli to masz, kupi to.

hjdbienek : :