Archiwum luty 2010, strona 5


lut 16 2010 Inne Światy - Ayahuasca (Napisy PL) 1/7
Komentarze: 0

hjdbienek : :
lut 16 2010 ĆWICZENIE 23. USTALANIE CELÓW ZWIĄZKU
Komentarze: 0

1. Zdefiniuj swój związek.

 Po pierwsze, pomyśl o określonej osobie, z którą łączy Cię już jakiś związek, lub wybierz taką, którą właśnie poznajesz. Czego oczekujesz w relacji z tą osobą? Koncentruj się wciąż na tej osobie, ponieważ Twoje cele związane z innymi ludźmi mogą się znacznie różnić od innych celów.

 2. Zastosuj proces osiągania celu.

 Następnie przejdź z tym celem przez proces osiągania celu, który omówiliśmy w wcześniej. Zauważ, jak ta sekwencja powtarza ważne, dobrze już znane elementy. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w określonej dziedzinie, musisz wywiązać się z pięciu poniższych warunków dobrze sformułowanego celu.

 3. Ustal warunki.

 A. Oczekiwania. Czego oczekujesz od tego związku? Jaki jest jego cel? Pomyśl pozytywnie o tym, czego chcesz. Pamiętaj, by Twój cel mówił o tym, co chcesz zrobić, a nie czego nie chcesz: „Chcę zdobyć źródło referencji" lub „Chcę poznać przyjaciela" (a nie „Nie chcę rozmów handlowych bez uprzedzenia" lub „Nie chcę być sam"). B. Działania. Co możesz zrobić, by cel został osiągnięty? Jeśli to, czego oczekujesz od związku, jest czymś, czego nie możesz kontrolować, bardzo szybko może to doprowadzić do frustracji. Na przykład w przypadku konfliktu nie możesz kontrolować drugiej osoby, nie możesz więc mieć nadziei, że będzie się zachowywać w sposób, który uważasz za odpowiedni. W zamian użytecznym dla Ciebie celem może być pozostawanie kopalnią pomysłów i oazą spokoju, abyś potrafił zadawać odpowiednie pytania w nadziei na zrozumienie, czego tak naprawdę chce ta druga osoba. To jest coś, nad czym masz kontrolę. C. Znak. Jaki znak powiadomi Cię o dotarciu do celu? Co zobaczysz, usłyszysz i odczujesz, gdy osiągniesz swój cel? Bądź tak konkretny i realistyczny, jak tylko to możliwe. D. Kontekst. Pomyśl, gdzie i kiedy się to przyda. W jakim określonym kontekście chcesz osiągnąć swój cel? E. Konsekwencje. Jaki skutek lub wpływ będzie miało na Ciebie osiągnięcie tego celu w tym związku? Z drugiej strony równie ważne jest to, jaki wpływ będzie to miało na drugą osobę. Zastanawiając się nad skutkiem osiągnięcia celu dla tego związku, pomyśl, jaki rezultat masz zamiar uzyskać natychmiast. Jakie wyniki chciałbyś uzyskiwać za sześć miesięcy lub rok? A co z okresem jeszcze dłuższym? Dokonaj odpowiednich korekt. Teraz zastanówmy się nad prostym i skutecznym sposobem zbudowania związku, który może Ci pomóc w osiąganiu jeszcze większych sukcesów. Myśląc o ważnym związku lub relacji, odpowiedz na następujące pytania. Po pierwsze, czego pozytywnego oczekuję od tego związku? Po drugie, co mogę zrobić, by tak się stało? Po trzecie, jakie usłyszane, ujrzane lub doznane wrażenie powie mi, że osiągnąłem cel? Po czwarte, kiedy, gdzie, z kim i w jakim kontekście chcę osiągnąć ten cel? Po piąte, jakiego wpływu na mnie i ludzi, którzy są z tym związani, oczekuję po osiągnięciu tego celu — krótkofalowo, długofalowo i jeszcze dłużej? Myśląc o relacjach lub związkach, twórz zawsze cele, które spełniają pięć warunków określonych przez powyższe pytania. Potem, wraz z rozwojem wzajemnych stosunków, pamiętaj, by stale je zachowywać, gdyż pomogą Tobie i tej drugiej osobie w uzyskaniu tego, czego chcecie.

hjdbienek : :
Audio 
lut 15 2010 Relax z elementami podprogowymi
Komentarze: 0

Relax z elementami podprogowymi

hjdbienek : :
Clipy 
lut 15 2010 Negramaro Estate
Komentarze: 0

hjdbienek : :
lut 15 2010 Czysta nauka: Komety: Niepowstrzymana siła...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
lut 15 2010 Ustal cele, które obejmują innych
Komentarze: 0

Gdy już zapoznasz się ze skutecznym sposobem osiągania celów, możesz całkowicie skoncentrować się na swoich celach. Wszyscy znamy to uczucie, gdy pomagamy komuś w uzyskaniu jego celów kosztem naszych. Nie jest ono zbyt przyjemne. Z drugiej strony, w trakcie badań odkryliśmy bardzo egoistyczny powód wzięcia pod uwagę celów drugiej osoby — w ten sposób i Ty odnosisz większy sukces. Duże, odnoszące sukcesy firmy stosują wobec swych klientów tzw. złotą zasadę. Wysoce ceniony Instytut Planowania Strategicznego (ang. Strategie Planning Institute) stworzył bazę danych o nazwie PIMS, która dokumentuje wpływ strategii marketingowych na dochód w ponad trzech tysiącach jednostek biznesowych we wszystkich sektorach ekonomii. Jest to olbrzymie źródło danych dla menedżerów. Na nie powołują się w swych książkach o dobrych praktykach zarządzania Peters i Waterman. Dane bazy PIMS mówią, że firmy, które znajdują się na pierwszych trzech miejscach pod względem kompetencji postrzegania jakości produktu (co oznacza, że cele swych klientów biorą za swoje), osiągają średnio zwrot z inwestycji dochodzący do 30 procent, co jest relatywnie wysokim zwrotem w porównaniu do tych firm, które znajdują się na ostatnich trzech miejscach i osiągają zwrot równy 5 procentom. Morał jest taki, że w relacjach biznesowych sukces osiągają ci, którzy cele swych klientów uważają za swoje. Ogromna liczba danych podkreśla znaczenie długofalowego myślenia w biznesie. Handlowiec, który myśli tylko o następnej sprzedaży, będzie później osiągał znacznie mniej sukcesów niż taki, który spogląda w przyszłość, myśląc nie tylko o aktualnej transakcji, ale o typie relacji, która w sposób naturalny doprowadzi do wielu innych transakcji, referencji i kolejnych interesów w przyszłości. Kiedy cele obejmują także innych ludzi, musisz zastanowić się na ich punktem widzenia. Wszyscy znamy już złotą zasadę (a nie wersję usłyszaną na ostatnim zebraniu pionu handlowego: „Ten, kto ma najwięcej złota, tworzy zasady") i powinniśmy ją zastosować, gdy będziemy myśleć o swych celach w związku: „Czy to, czego chcę dla siebie, jest równie dobre dla drugiej osoby?". Jeśli tak nie jest, musisz zmienić swój cel, by znalazły się w nim rzeczy korzystne dla drugiej strony. Ludzie, którzy nie biorą pod uwagę interesów swych kolegów, współpracowników, klientów lub odbiorców, odnoszą mniejsze sukcesy. Zastanów się, kiedy i gdzie się to przyda. W jakim konkretnym kontekście chcesz rozpatrywać dany cel? Osiągający duże sukcesy agent nieruchomości wiedział, czego chciał dla swych klientów i siebie. Oczywiście pragnął, by byli zadowoleni ze swojego zakupu. Chciał jednak również, by pamiętali o nim, gdy będą z dumą pokazywać nowy dom swoim znajomym, na wypadek gdyby ich przyjaciele byli zainteresowani kupnem lub sprzedażą jakiejś nieruchomości. Dobre referencje uzyskiwał od swych klientów w bardzo zmyślny sposób. Najpierw robił im kilka zdjęć z szerokimi uśmiechami na twarzy przed nowym domem podczas wręczania kluczy. Następnie przesłał im parę dużych odbitek w ramkach, a te często trafiały na biurka i stały tam przez wiele lat.

hjdbienek : :
Audio 
lut 14 2010 B.Figarska - Leczące afirmacje-(Programowanie...
Komentarze: 0

B.Figarska _ Leczace afirmacje-(Programowanie podswiadomosci-metoda podprogowa)

hjdbienek : :
Clipy 
lut 14 2010 Beyoncé - Get Me Bodied - The Beyoncé Experience...
Komentarze: 0

hjdbienek : :
Natura 
lut 14 2010 Tropem rekinów młotów HD [LEK PL]
Komentarze: 0

hjdbienek : :
lut 14 2010 ĆWICZENIE 22. WŁĄCZANIE LUDZI DO TWOICH...
Komentarze: 0

1. Wybierz cel Wybierz jakiś określony cel, który chcesz osiągnąć. Może to być znany cel lub możesz zastanowić się nad nowym. W obu przypadkach pamiętaj o użyciu procesu osiągania celu, z którym zapoznaliśmy się wcześniej. 2. Rozpoznaj obraz celu. Zwróć uwagę na to, jak ten cel ujawnia się w wewnętrznych systemach reprezentacji. Jakie widzisz obrazy, gdy myślisz o tym celu? Jakie w tym czasie słyszysz dźwięki i co do siebie mówisz? Co odczuwasz, gdy o nim myślisz? 3. Wybierz ludzi, których do niego włączysz. Teraz pomyśl o ludziach, których udział będzie niezbędny do osiągnięcia sukcesu. Czy byli oni częścią widzianych w myślach obrazów, dźwięków i odczuć? Jeśli ich nie objąłeś w swojej reprezentacji celu, zrób to teraz. Kogo chcesz i z kim musisz nawiązać relacje, aby osiągnąć ten cel? Upewnij się, by w Twojej reprezentacji pojawiły się odpowiednie obrazy i głosy tych ludzi. To przedstawi ich rolę w osiągnięciu celu. 4. Zdefiniuj sposób, w jaki te osoby będą powiązane z celem. Zwróć teraz uwagę na relacje między tymi ludźmi a celem. Czy ci ludzie zajęli w Twym umyśle pierwszy plan, czy też stoją w tle? Czy są w kolorze, czy też w czerni i bieli? Jakiej są wielkości w porównaniu z tym, co jest wokół nich? Prawdopodobnie chcesz, by ludzie będący częścią Twojego celu byli widoczni na pierwszym planie bardzo wyraźnie i barwnie. To związki z nimi pozwolą Ci osiągnąć poszczególne cele. Dokonaj stosownych poprawek w sposobie reprezentacji celu, aby Twoje relacje z tymi ludźmi stały się niezbędną częścią jego osiągnięcia. 5. Planowanie na przyszłość. Pomyśl o jakiejś chwili w przyszłości, w której będziesz rzeczywiście pracował na tym konkretnym celem. Powtarzając sytuację, celowo myśl o celu w sposób, w który go dopiero co utworzyłeś, podkreślając istotność ludzi oraz związków z nimi.

hjdbienek : :